De Kilometervreters

Het wandelforum voor Nederland en Belgie.
Het is ma 06 sep 2010, 01:39

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Lopen
BerichtGeplaatst: di 20 jul 2010, 21:47 
Beheerder

Heb Nijmegen 6 jaar geleden gelopen.
Ja het was erg druk. Maar als je niet al te groot ben (1,54) zie je dus niets. Wat dus niet prettig loopt.
Eerste dag kwam ik een Nederlandse Japanner tegen. We hebben een groot gedeelte samen gelopen. Hij moest de vierdaagse doen omdat hij dat jaar ging trouwen. Alleen kreeg hij dat te horen toen de inschrijvingen dicht waren. Dus weinig geoefend. Maar hij moest hem wel uit lopen van de vriendenclub. En we liepen samen te mopperen dat deze eerste dag genoeg was. Want we hadden geen tempo en we waren traag. Ach het bleek later dat we 7 km per uur hadden gelopen. :)
Volgende dagen liep ik regelmatig bij ehbo posten binnen. Scheenbenen deden zeer maar niemand wist wat het was.
Laatste dag met een meisje van boven de rivieren gelopen.
Iedereen dacht dat we zusjes waren :) Nee we liepen niet al te vlug, maar we hadden het wel gehaald.

Ik denk niet dat ik daar nog een keer ga lopen. Afstanden zijn te doen maar mensen niet.
Heb de derde dag een kleine 5 meter wat afgesneden door niet over de stoep maar over het gras ernaast te lopen. Mijn benen waren er blij mee, maar kreeg heel veel commentaar dat ik een bocht niet helemaal liep. Ook op plekken waar een versmalling was werd ik dus gewoon opzij gedouwd. Tja groter is gewoon voorrang.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]